Pratite nas na Google+

saveti PTC forum



Clixsense preživeo ddos napad!

18:27, 08/14,2013

baner clixsense

 Danas posle bezuspešnog pokusaja da se logujem na Clixsense imao sam utisak da su u pitanju neki radovi na sajtu.

 Dobijao sam i par maila sa pitanjima zašto ne radi sajt i postle par sati kada sam uspeo da se ulogujem (Dalje)


Verifikacija Paypal Payza naloga kompletno uputstvo

20:35, 08/16,2013

  Pošto dosta ljudi ima problema sa verifikacijom Paypal i Payza naloga rešio sam da napišem kompletno uputstvo kako to uraditi kao i koliko šta košta i šta je potrebno za to.

                          Verifikacija Paypal i Payza korak po korak

 

   Potrebna dokumenta za kompletan postupak su važeća lična karta!

  Korak prvi: Odlazak u banku sa ličnom kartom.

 Ja sam izabrao banku intesu i kompletan postupak predaje zahteva i izdavanje deviznog računa na moje ime je trajao (Dalje)


Kako da besplatno napravim sajt?

10:25, 09/05,2013

 Kako do sajta?

 Da li trebam da imam posebno znanje da napravim sajt?

 Kako da napravim dobar i funkcionalan sajt potpuno besplatno?

 Sve su to najčešća pitanja prosečnih korisnika interneta koji imaju potreba da naprave svoj sajt za ličnu prezentaciju a ne žele da plaćaju hosting i domain.

 Pa da li je moguće napraviti dobar i kvalitetan sajt besplatno a da pritom izgleda kao profesionalni sajt?

 Naravno da je moguće i to potpuno besplatno i u ovom (Dalje)


Kako zaraditi pisanjem, blogovanjem?

19:41, 09/26,2013

 Evo za sve vas koji ste u potrazi za dodatnom zaradom na internetu obradiću ovu temu kako bi vam bilo jasnije kako sve funkcioniše i kako stvarno možete zaraditi pisanjem i blogovanjem. (Dalje)


Novi PTC sajtovi

17:02, 10/22,2013

 NAPOMENA: Neću više postavljati nove PTC stranice niti ih istraživati jer je to besmisleno. Svako koželi ovo da radi neka se samo fokusira na Neobux jer Clixsense više ne spada u PTC grupu. Clixsense je isto pouzdan sajt ali više ne radi sa reklamama već tamo možete da radite taskove i oni donose mnogo bolju zaradu u odnosu na klikanje reklama. (Dalje)


Razni PTC saveti i često postavljana pitanja

22:45, 03/11,2014

 Ova tema sadrži neka osnovna objašnjenja, savete, uputstva i odgovore na često postavljana pitanja.

 NAPOMENA: Ovo važi samo za one koji žele da se bave klikanjem na reklame, oni koji žele da rade na taskovima ne moraju ovo uopšte da čitaju! 

 Idemo prvo na najosnovnija pravila i šta smete a šta ne da radite na većini PTC stranica. (Dalje)


Novi PTC koji plaćaju

19:27, 03/19,2014

 Zbog mase novih PTC stranica koji se pojavljuju iz dana u dan ali za koje nisam baš najsigurniji  koliko će trajati i da li uopšte u stratu plaćaju kreiram još jednu temu kako bih odvojio sajtove koju su baš novi i koji su me isplatili (jednom ili dva puta).

 

EDIT: NEMA VISE NOVIH SAJTOVA KOJI SU VREDNI POMENA TAKO DA VISE NECU NI TRAZITI NOVE A I NE SAVETUJEM DA POKUSAVATE SA NOVIM.  
 (Dalje)


Paypal konačno u srbiji i za uplate novca

15:33, 09/06,2014

 Od 8. oktobra 2014 će i stanovnici u Srbiji konačno moći da putem svojih PayPal naloga primaju novac. To je najnovije saopštenje na sajtu kompanije. (Dalje)


SEO optimizacija istine i zablude

22:34, 03/18,2015

  Članaka na ovu temu ima nenormalno mnogo i ovaj članak što ja pišem je sa ciljem da vam razjasnim zašto vam je stvarno potreban SEO i koliko stvarno imate pomoći ako optimizujete sajt. Znači ovo nije članak o tome kako da uradite optimizaciju već da vam objasni zašto se i kako pravilno treba raditi ta optimizacija.

 Ima mnogo istina i zabluda o različitim "SEO tehnikama" ali ono što sam ja na osnovu svog iskustva sa svojih sajtova uvideo je da u suštini ne postoji nikakva "SEO tenhika" niti kojekave vrste SEO optimizacija već postoje jednostavno pravila koja trebate ispoštovati kako bi uspešno sproveli optimizaciju sajta.

 Sve ostalo tipa da postoje tehnike koje će vam preko noći poboljšati rank stranice u google pretrazi su da kažem čista glupost.

 Naravno da je optimizacija sajta posao koji zahteva vremena i posao koji se plaća jer nije svako baš sposoban za to ali oni koji smatraju da jesu sposobni će kompletan SEO da odrade samo ako prate smernice goolea sa njihovog zvaničnog uputstva za optimizaciju sajta a kompletan PDF fajl možete preuzeti OVDE.

   E sad da razjasnimo par stvari:

 Da li vam treba SEO?

 Da treba vam jer time će google razumeti sadržaj vašeg sajta, pronaćiće o čemu vi pišete, ko je autor teksta i daljim praćenjem vašeg sajta će relevantno uvideti kvalitet sadržaja vašeg sajta i tako ga i rangirati u pretrazi.

 Da li SEO može da šteti sajtu?

 Naravno da može ako je loše urađen i najviše ako je urađen sa ciljem da na silu pospeši rang sajta. To će možda doneti kratkoročne rezultate ali na duže staze će dovesti do toga da google uopšte i ne prikaže vaš sajt.

 Ako google primeti da pravi sadržaj vašeg sajta uopšte ne odgovara terminu onda će vas kažniti i izbaciti članak iz pretrage.

 Šta dakle vi kao neko ko piše članke na blogu trebate da uradite kako bi izbegli kažnjavanje od strane googlea i kako bi stvarno poboljšali svoju poziciju u pretrazi?

 Najbolji način za to je da zaboravite da uopšte SEO postoji i da napišete svoj članak onako kako bi i najvećem laiku bilo jasno i kako bi vas razumeo. Kad napišete tekst onda ga malo samo prepravite prateći ova uputstva o optimizaciji članka.

 Čitaoc će, ako je stvarno našao korisnu informaciju ili objašnjenje, uvek da pročita još koji vaš članak i eventualno da ostavi komentar na blogu tipa "svaka čast na tekstu baš ste mi pomogli" ili "e konačno da naidjem na pravi blog".

 Nema boljeg signala za google od čitaočevog komentara i jedan pravi prirodni komentar vredi koliko sva pravila koje ste ispoštovali pišući članak. Što više ljudi bude komentarisalo vaš članak to će se on bolje rangirati u pretrazi.

 Šta dakle kobajagi raznorazni eksperti rade sa nazovi whiteseo, blackseo i  ostalim seo tehnikama i još tvrde da će se vaš sajt nenormalno brzo naći u vrhu pretrage?

 Evo da vam objasnim te njihove metode. Ljudi ne bi bili ljudi da ne pokušavaju da prevare sistem pa su tako uočili kako funkcioniše pozicioniranje i na osnovu toga pokušavaju da prevare gogle robote i da prave lažne backlinkove, postavljaju lažne komentare, pozivaju druge blogere da im "gostuju" na blog svojim člankom jer znaju da su sve to dobri signali za bolju poziciju sajta.

 Naravno sve to nije promaklo Googlu pa znajući na šta su sve ljudi spremni počeo je da menja princip rada i mnogi sajtovi su popili penale zbog tih manipulacija. Nije sve ni sada sjajno ali se google trudi da sve više i više kontroliše sadržaj tekstova i svaki mogući komentar, backlink i ostale stvari bitne za pozicioniranje.

 Backlink je inače, prosto rečeno, kada neko pročita vaš tekst i svidi mu se pa taj tekst nekome želi da prosledi. On iskopira URL vaše stranice i postavi ga negde na chat ili forum ili pak na svoj blog i kad neko poseti vašu stranicu preko tog linka google to vidi i zabeleži u statistici. Što više ljudi dodju preko tih backlinkova to je bolje za poziciju sajta.

 Ova tema je mala da vam opišem baš kako sve google proverava i kojim metodama ali budite ubeđeni da je sve teže prevariti ih i da je mnogo lakše napisati dobar tekst iz svoje glave i postaviti sliku koju ste baš vi slikali nego ukrasti nečiji tekst i sliku i pokušati to da modifikujete kako ne bi ličilo na original i pored toga još spamovali kojekuda po internetu kako bi dobili neki backlink ili pak komentarisati na svom vlastitom blogu kao da ste neki slučajni čitalac.

 Glupiranje iz drugog slučaja jednostavno oduzima previše vremena a gotovo je sigurno da na kraju dobijete samo to - izgubljeno vreme i ništa više.

 Evo prostog primera kako gogle prepozna veštački napravljen backlink:

 Pišete tekst o optimizaciji sajta i spamali ste svuda po forumima postavljajući linkove ka vašem tekstu. Neko klikne na taj vaš link sa recimo foruma gde ljudi razmenjuju iskustva o pčelarstvu. Sad realno kog pčelara uopšte zanima SEO optimizacija sajta?

 Rezultat: Vrednost backlinka = 0 ili puno takvih linkova = penal sa gogle pretrage

 Prirodan proces ide malo drugačije:

 Napisali ste odličan članak o optimizaciji sajta i čitaoc vas je pronašao za neki termin vezan za taj tekst u pretrazi. Pročitao je tekst i on mu je baš dosta koristio ili pomogao. Ostavlja komentar u vidu pohvale za text ili možda koje pitanje.

 Posle izvesnog vremena negde na nekom forumu čita sličnu tematiku i vidi da ljudi pitaju nešto što on zna da je pročitao na vašem tekstu i naravno prosledi im link ka vama. 

 Rezultat: Kvalitetan i relevantan backlink = bolji rang u pretrazi, više takvih = u pretrazi ste na prvoj strani za tu tematiku.

 Zaključak:

 Ne nasedajte na te priče o nekim posebnim metodama optimizacije sajta jer nema "metoda" postoje samo pravila koja imate u PDF fajlu i tim pravilima vi samo pomažete robotima google da razumeju vaš tekst.

 Kada optimizujete sajt i kada roboti razumeju šta ste napisali jedino će kvalitet vašeg teksta da vas dovede na vrh pretrage.

 Usledećem članku ću vam pojasniti koja su to SEO pravila koja trebate primeniti da bi roboti razumeli vaš sadržaj.


Uputstvo za SEO optimizaciju teksta

11:23, 03/19,2015

 Evo u ovoj temi ću vam napisati par uputstva o tome kako da modifikujete članak da bi bio dobro optimizovan za odredjeni termin koji bi korisnik potražio na internetu.

 Da li i zašto vam treba SEO pročitajte u članku SEO optimizacija istine i zablude

 Uzeću primer teksta gde vi želite da objasnite čitaocu kako može da napravi kostim ili masku za maskembal.

 Recimo vi ste to već radili i želite da prenesete neke ideje, način izrade ako ste pravili ručno ili možda gde da kupi novu masku itd.

 Sad pisanje članka vam sigurno nije problem, jer ionako vi želite da ga napišete ali evo saveta kako da to uradite po SEO pravilima.

 Prvo kao što sam već rekao napišite kompletan tekst iz glave i time ste dobili na autentičnosti i originalnosti. Čak i ako imate neku grešku u pisanju nije bitno to nije merilo za google najbitnije je da je tekst vaš 100%.

 Sledeća stvar je da isto tako ne postavljate tudju sliku. Ionako ne razumem ljude da, u ovom vremenu kad svako ima telefon sa kamerom, nemaju par sekundi da naprave svoju fotografiju nego više vremena izgube tražeći po internetu i to tuđe slike. Znači postavite svoju sliku.

 Treća stvar na koju treba da obratite pažnju je sam naslov teksta jer je nalov teksta jedna od najbitnijih stvari da se nadjete u pretrazi.

 Kakav naslov da postavite? 

 Razmislite dobro šta bi vi recimo ukucalu u pretrazi da u ovom slučaju želite da pročitate tekst o maskama?

 Da li bi kucali "maske" ili "dečije maske" ili "maske cena", "gde da kupim maske" a možda i "maske ideje"

 E sad to je stvar izbora ali evo moje skromno mišljenje je da bi obično neka žena za predstojeći maskembal svog deteta ukucala frazu "ideja za maskembal".

 Prema toj frazi vaš naslov teksta bi mogao da bude "par ideja za maskembal" ili " maskembal - ideje za masku" ili tako nešto jer fraza za koju želite da budete pronađeni mora biti sadržana u naslovu teksta. On je najrelevantniji robotima kada postavljaju sajtove na listi.

 Naslov ne treba da bude duži od 50 karaktera!

 Naravno u vašem tekstu će se isto pominjati razne varijacije te fraze a neki minimum je da se ključna fraza pomene bar dva-tri puta. Znači ne možete napisati recimo samo "kada napravite i zalepite kutiju koja je telo konja onda spojite sa vratom" ili šta već nego recimo ovako "kada napravite i zalepite kutiju koja je telo maske onda spojite..."

 Nadam se da ste shvatili poentu i da termine za koje hoćete da vas roboti prikazuju morate imati i u tekstu članka.

 Osim u tekstu, poželjno je napraviti i podnaslov sa istim željenim frazama kao na primer za ovu tematiku možete opisati više maski sa podnaslovima "grozd maska", "leptir maska" itd.

 Kada ubacite sliku ili više njih u tekst onda i to morate objasniti robotima da znaju šta ta slika predstavlja. Tako ako ubacite sliku na kojoj je leptir maska vi imate opcije da slici dodate ALT tag i u to polje samo upišite baš to isto  "leptir maska" i tako će roboti da znaju da je to slika na kojoj je predstavljena baš ta maska. Ako neko nekad googla slika za tu masku ta slika će se pojaviti po toj frazi i on će doći na vaš blog i pročitti baš o tome što je i hteo. 

 Još jedna bitna stavka za SEO optimizaciju je meta description tag.

 Meta description je onaj deo teksta koji se pojavljuje u pretrazi ispod naslova vašeg članka.

  On isto treba da sadrži izabrane fraze i može da glasi recimo "Evo par ideja kako da napravite masku za predstojeći maskembal".

 Kao što vidite modifikovao sam ga da je moguće pojavljivanje i za "ideje za masku" ali i za "kako da napravim masku" jer je i to često postavljano pitanje u pretrazi.

 Meta description ne treba da bude duža od 150 karaktera!

  Poželjno je da imate i po neki inbound i outbound link u tekstu. Inbound link je link koji vodi do drugog teksta na vašem sajtu a outbound je onaj koji linkujeka nekom tuđem sadržaju (drugi blog ili forum itd.)

 U oba slučaja bi trebalo da imaju veze sa onim o čemu ste pisali u tekstu.

 I još ledno pravilo za kraj je da tekst na važem blogu u celini treba da ima bar 300 reči (što je u normalnom slučaju i malo) i da bar ima jednu sliku. Ovo pravilo i nije teško ispoštovati ako već stvarno pišete o nečem iz zadovoljstva za to će vam biti i malo samo 300 reči.

 Ja lično ne stavljam uvek slike jer za ovu moju tematiku smatram da je nepotrebno.

 Bitno je da vi shvatite poentu a to da li bi u ovom tekstu imao recimo sliku na kojoj se vide tri slova S E O vama baš ništa ne bi značilo.

 U početku sam i to radio čisto da ispoštujem pravila ali sam kasnije rešio da testiram google i da ne stavljam sliku osim ako baš ne moram i ako mi ne pomaže u objašnjenju. Uvideo sam da mi to nimalo nije uticalo na poziciju.